Ako a kedy reklamovať

Mrzí nás, keď nie je všetko podľa vašich predstáv, a urobíme všetko pre to, aby sme to napravili.

Kedy sa na nás môžete obrátiť s reklamáciou?

  • keď s nami nie ste spokojní
  • keď sa domnievate, že sme nepostupovali podľa zmluvy
  • keď chcete reklamovať poplatok alebo službu
  • keď sa chcete sťažovať na zamestnanca banky

Ako podať reklamáciu alebo sťažnosť?

Správa

Napíšte nám do chatu v apke, v internet bankingu alebo pošlite e-mail na kontakt@mbank.sk

Online

Vyplňte formulár v mobilnej aplikácii alebo internet bankingu pre vybrané typy reklamácií.

mLinka

Zavolajte nám, najrýchlejšie je to cez apku. Alebo sa s nami spojte na mLinke 0850 60 60 50, voľba 1.

Pobočka

Zastavte sa za nami osobne, radi vám pomôžeme. Najbližšiu pobočku nájdete na našich stránkach

 

Ako riešime reklamácie

  1. Prijatie reklamácie vám potvrdíme e-mailom s jedinečným číslom reklamácie. Vašu reklamáciu dôkladne prešetríme a pošleme vám výsledok opäť e-mailom.

  2. Odpoveď môžete čakať do 30 dní, ale obvykle odpovedáme rýchlejšie. Ak ide o zvlášť zložitý prípad, vybavíme ho do 60 dní – dáme vám o tom vedieť vopred.

  3. Na reklamáciu týkajúcu sa oblasti platobných služieb vám odpovieme do 15 pracovných dní, pri náročnejších prípadoch maximálne do 35 pracovných dní. Ak bola transakcia vykonaná v inej mene ako je EURO, odpovieme vám na ňu najneskôr do 6 mesiacov od jej registrácie.

  4. V prípade obnovenia reklamácie vám zašleme stanovisko do 90-tich kalendárnych dní, pri náročnejších prípadoch maximálne do 140 kalendárnych dní.

  5. Podrobnosti nájdete v reklamačnom poriadku mBank.