Ako a kedy reklamovať
Mrzí nás, keď nie je všetko podľa vašich predstáv, a urobíme všetko pre to, aby sme to napravili.
Kedy sa na nás môžete obrátiť s reklamáciou?
- keď s nami nie ste spokojní
- keď sa domnievate, že sme nepostupovali podľa zmluvy
- keď chcete reklamovať poplatok alebo službu
- keď sa chcete sťažovať na zamestnanca banky
Ako podať reklamáciu alebo sťažnosť?
Správa
Napíšte nám do chatu v apke, v internet bankingu alebo pošlite e-mail na kontakt@mbank.sk
Online
Vyplňte formulár v mobilnej aplikácii alebo internet bankingu pre vybrané typy reklamácií.
mLinka
Zavolajte nám, najrýchlejšie je to cez apku. Alebo sa s nami spojte na mLinke 0850 60 60 50, voľba 1.
Pobočka
Zastavte sa za nami osobne, radi vám pomôžeme. Najbližšiu pobočku nájdete na našich stránkach
Ako riešime reklamácie
- Prijatie reklamácie vám potvrdíme e-mailom s jedinečným číslom reklamácie. Vašu reklamáciu dôkladne prešetríme a pošleme vám výsledok opäť e-mailom.
- Odpoveď môžete čakať do 30 dní, ale obvykle odpovedáme rýchlejšie. Ak ide o zvlášť zložitý prípad, vybavíme ho do 60 dní – dáme vám o tom vedieť vopred.
- Na reklamáciu týkajúcu sa oblasti platobných služieb vám odpovieme do 15 pracovných dní, pri náročnejších prípadoch maximálne do 35 pracovných dní. Ak bola transakcia vykonaná v inej mene ako je EURO, odpovieme vám na ňu najneskôr do 6 mesiacov od jej registrácie.
- V prípade obnovenia reklamácie vám zašleme stanovisko do 90-tich kalendárnych dní, pri náročnejších prípadoch maximálne do 140 kalendárnych dní.
- Podrobnosti nájdete v reklamačnom poriadku mBank.